Rozhraní VE.Direct na bluetooth smart dongle, VICTRON
Kód: HD-G507TDetailní popis produktu
S VE.Direct to Bluetooth dongle můžete získat aktuální informace o stavu zařízení, dále pak historické hodnoty a dokonce i výrobky Victron Energy konfigurovat. <BR/><BR/>Dongle spolupracuje s VictronConnectApp , k dispozici je pro Android a iOS zařízení.<BR/><BR/>Podporované produkty VICTRON<BR/>Dongle může být připojen na všechny produkty VICTRON, které mají vestavěný VE.Direct port. Pro úplný seznam viz manuál VictronConnect App .<BR/><BR/>Poznámky k instalaci<BR/>- Připojte dongle přímo k produktům. Dongle nelze připojit k Color Control GX.<BR/>- Není možné monitorovat produkt používat s pomocí dongle a zároveň používat Color Control GX.<BR/>- Není možné prodlužovat kabel VE.Direct.<BR/><BR/>Podporované telefony a tablety<BR/>Použitý přístroj musí mít Bluetooth 4.0 (BT LE). Úplný seznam zařízení najdete v příručce VictronConnect .<BR/><BR/>Prohlédněte si podrobný online manuál s popisem všech Smart funkcí zde.<BR/><BR/>VictronConnect App<BR/>Dongle spolupracuje s VictronConnect App. Odkazy na stažení pro iPhone, iPad, stejně jako Android zařízení jsou k dispozici na naší softwarové stránce<BR/><BR/>Postup spárování<BR/>Výchozí kód PIN je 000000<BR/>Po připojení můžete změnit PIN kód pomocí tlačítka (i) v pravém horním rohu aplikace.<BR/>Pokud dojde ke ztrátě dongle PIN kódu, nastavte ho na 000000 stisknutím a podržením tlačítka.<BR/><BR/>LED stavové kódy<BR/>Dongle má dvě LED diody, stavovou LED Bluetooth (modrá), a chybovou LED (červená). Při zapnutí se rozsvítí obě diody. <BR/> <BR/>Stav<BR/>modrá LED<BR/>červená LED<BR/>Poznámka<BR/>Nepřipojený<BR/>pomalé blikání<BR/>vypnuto<BR/>Připojený<BR/>zapnuto<BR/>vypnuto<BR/>Vymyzání PIN<BR/>Dvojité zablikání<BR/>Dvojité zablikání<BR/><BR/>Během aktualizace firmwaru jsou k dispozici některé další stavové kódy LED<BR/>Stav<BR/>modrá LED<BR/>červená LED<BR/>Poznámka<BR/>Nepřipojený<BR/>rychle bliká<BR/>rychle bliká<BR/>Připojený<BR/>zapnuto<BR/>pomalé blikání<BR/>Nahrávání<BR/>zapnuto<BR/>rychlejší blikání<BR/>Programování<BR/>rychle bliká<BR/>vypnuto<BR/><BR/><BR/>Řešení problémů<BR/>Nevidím svůj produkt na obrazovce displeji<BR/>- Pouze jeden telefon nebo tablet může být připojen k dongle současně. Ujistěte se, že žádné další zařízení není připojené k dongle, a zkuste to znovu.<BR/>- Dongle nepodporuje všechny produkty VICTRON. Zkontrolujte, zda je výrobek Victron uvedeny v části výše.<BR/>- Dongle je napájen přes kabel VE.Direct. Ujistěte se, že dongle je připojen k podporovanému zařízení a LED bliká při připojování kabelu nebo je zapnuto napájení.<BR/><BR/>Nemohu se připojit k dongle<BR/>- Ujistěte se, že jste dostatečně blízko k dongle. V otevřeném prostoru, ve vzdálenosti cca do 20 metrů by měl fungovat.<BR/>- Problémy s připojením mohou být způsobeny nesprávným spárování Bluetooth. Zkuste znovu spárovánípárování tak, že nejprve odstraníte párování z telefonu: přejděte do Nastavení telefonu, pak zvolte funkci Bluetooth. Kliknutněte na (i) -iconu vedle ”VE.Direct LE” zařízení a zvolte ”Zapomeňte na toto zařízení”. Poté otevřete aplikaci VictronConnect znovu a z opět zvolte vyhledat výrobky. Nastavte dongle do režimu párování stiskem tlačítka, vyberte produkt VICTRON obrazovce dané aplikace. Potvrďte párování a nyní by jsteste měli být nyní připojeni k dongle.<BR/> <BR/>Aktualizace firmware dongle<BR/>Při prvním připojení s novou verzí VictronConnect se může se stát, že firmware dongle je třeba aktualizovat. Mějte na paměti, že tato aktualizace firmwaru dongle může být trochu složitější: všechny kroky je třeba trpělivě a přesně dodržovat.<BR/>Aktualizace může potřebovat více kroků: proces se opakovatdokud položka dongle nezmizí ze seznamu a produkt bude připojen k dongle.Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář